Obserwatorzy

środa, 11 maja 2016

Obrazki malowane





27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne obrazki, mnie zachwyciła zima :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko miło mi, że Cię zima zachwyciła:)))

      Usuń
  2. Akwarelki śliczne,podziwiam i zachwycam się.Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne te akwarele-cudne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu, miło mi , że Ci się spodobały:)))

      Usuń
  5. Beautiful !!!! All of them !!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  6. Halinka these are just Gorgeous!
    Your talent amazes me!
    Watercolors are my all time favorite!
    Now... show us your charming garden with your pear tree too :-)
    Love to You,
    Danette

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danette, pięknie dziękuję:))) Cieszy mnie, że lubisz akwarele. Pozdrawiam

      Usuń
  7. Śliczne te akwarele!!! Pierwszy baaardzo przypadł mi do gustu! Pięknie malujesz! Pozdrawiam i milej niedzieli Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nela! Bardzo dziękuję za miłe słowa i również miłego dnia życzę:)))

      Usuń
  8. Cudowne obrazy akwarelowe.Jestem zauroczona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, bardzo Ci dziękuję:)))

      Usuń
  9. Śliczne akwarelki - maluj,maluj jak najwięcej - pozdrawiam Halinko serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wando, pięknie dziękuję i za zachętę też:)))

      Usuń
  10. Tuas aquarelas são muito lindas amiga!
    O vaso com flores é a minha preferida!
    Tenha uma feliz semana, bjus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yves, bardzo dziękuję za miły komentarz:)))

      Usuń
  11. Bardzo mi się podobają Twoje akwarelki. Wazon z kwiatami bardzo udany, choć i dwie pozostałe świetne. W pierwszej chwili myślałam, że to oleje. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ♫♪ه° ·.
    Que lindo!!!
    Amei a delicadeza do primeiro quadro e o colorido do último.

    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!!