Obserwatorzy

piątek, 31 sierpnia 2012

Muffinki cynamonowe z jabłkiem

Muffinki cynamonowe z jabłkiem



Przepis :

250 gr mąki
1/4 szkl. oleju
ok. 200 ml mleka
1 jajo
80 - 90 gr cukru
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
1/2  łyżeczki sody oczyszczonej
1 łyżeczka cukru waniliowego
 1 łyżeczka cynamonu
 1 większe jabłko pokrojone w kostkę i skropione sokiem z cytryny

Załączyć piekarnik.
Mąkę przesiać. Wszystkie składniki suche i mokre  zamieszać osobno w dwóch naczyniach. Następnie   połączyć i wymieszać ( nie za mocno, ciasto do muffinek powinno być lekko grudkowate  ) dodając pod koniec pokrojone jabłko skropione sokiem z cytryny. Ciasto nałożyć do foremek . Piec ok. 20 min. w temperaturze 190 stopni C. Na początku pieczenia można na kilka minut załączyć termoobieg.



SMACZNEGO !




Serdecznie witam nowych obserwatorów :)))))))))

Pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)))))))))

18 komentarzy:

  1. smacznego kochana super wyglądają pozdrawiam agata z blogspotu ja,pies,ogród zdjęcia ja teraz na innym blogu jestem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hallo Halinka
    Muffinki wygladaja bardzo smacznie wygladaja
    narobilas znowu smaku.
    Schönen Abend
    Pozdrowienia Katrin

    OdpowiedzUsuń
  3. PYCHOTA!!! Halinko, a po co się skrapia cytryną...żeby nie ściemniały? wybacz, ale ja to w pieczeniu słodkości to laik...ja umiem tylko zajadać się słodkościami:)))
    Pozdrawiam:))) miłej nocki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie.... jabłko skrapia się cytryną żeby nie ściemniało! Jeśli tak lubisz słodkości to bardzo Ci polecam muffinki :)))Robi się je bardzo łatwo i szybko :))))Miłego popołudnia życzę :)))

      Usuń
  4. Ooo jak ja lubię Muffinki :-) Mniam :D :D :D
    Smacznego!
    Pozdrawiam i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny prosty przepis. Twoje mufinki na zdjęciu wygladają bardzo profesjonalnie:)) a ja bardzo lubie połączenie cynamonu i jabłek:))

    OdpowiedzUsuń
  6. super muffinki są mniam pycha pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko ale u Ciebie przepysznie:)
    chyba się skuszę na chlebek i mufinki,wyglądają tak smakowicie:)
    pozdrawiam serdecznie I.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cynamonowe muffiny a z dodatkiem jabłka muszą być bardzo smaczne. Masz dużo ciekawych przepisów i pomysłów. Zostaję stałą czytelniczką. Zapraszam do siebie. Miłego dnia :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie to ja agata z ogród,zdjęcia i pies teraz jestem na nowym.

    OdpowiedzUsuń
  10. Muffiny uwielbiam, a zaproponowane przez Ciebie połączenie to jak dla mnie taka kwintesencja pory, którą teraz mamy :) Na pewno smakują wyśmienicie i z chęcią zjadłabym takiego na śniadanko :) Na pewno będę tu często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekąc je też tak pomyślałam..... że właśnie pora na takie muffinki :)))

      Usuń
  11. bardzo fajne, muszą pachnąć jesienią!
    wyobrażam je sobie zaraz po upieczeniu
    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję, za dołączenie mojego bloga do obserwowanych:) ja też będę gościć tu regularnie, pozdrawiam!

    życie & podróże
    gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, wydaje się być proste :)

    http://a-cup-of-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. na pewno smaczne ja uwielbiam różne takie smakołyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepis wypróbowałam i mogę z czystym sumieniem polecić, naprawdę pyszne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!!