Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

Przystawka z pomidorów w sosie jogurtowym

Przystawka z pomidorów w sosie jogurtowym



Przepis :

4 pomidory
2 łyżki majonezu
 4 - 5 łyżki jogurtu naturalnego
1 ząbek czosnku
kilka kropli cytryny
pieprz, sól
kawałek żółtego sera


Zrobić sos :  majonez, jogurt, czosnek ( przeciśnięty przez praskę )  i przyprawy razem wymieszać. Umyte pomidory pokroić w ósemki i ułożyć w naczyniu. Polać sosem i posypać startym na drobnych oczkach  żółtym serem. Schłodzić w lodówce.

SMACZNEGO !


MIŁEGO WIECZORU ŻYCZĘ :))))))))))
POZDRAWIAM :)))))))))

5 komentarzy:

  1. Witam Halinko serdecznie. Wpadłam do Ciebie po długiej nieobecności i co widzę? Moja dzisiejsza sałatka obiadowa...tylko ze śmietanką:))) Uwielbiam pomidory, ale przedkładam niestety śmietanę nad jogurtem...tak już mam:))) Pozdrawiam Cię cieplutko i buziaka ślę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię powitać!!!!Dziękuję że do mnie wpadłaś:))) Ja Ciebie odwiedzam ale coś się dzieje bo nie mogę u Ciebie wpisać komentarza:) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię sera w takiej postaci. Ale całość jawi się smacznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyślę Tobie coś miłego ,
    promyk słonka na błękicie
    By Ci uprzyjemniał życie
    Krople rosy na trawniku
    szczęścia dadzą Ci bez liku
    śpiew słowika nad Twą głową
    Uśmiech, całus, dobre słowo
    I życzenia z serca mego
    Dnia miłego i pięknego
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pycha :) uwielbiam jogurt i pomidory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!!