Obserwatorzy

poniedziałek, 30 lipca 2012

Placuszki serowe z owocami



Placuszki serowe  z owocami







Przepis :

25 dkg białego twarogu
2 duże jaja
2 łyżki cukru
cukier waniliowy
2 czubate łyżki mąki
1/2  łyżeczki proszku do pieczenia
owoce, konfitura lub dżem
olej

 Twaróg ugnieść widelcem. W osobnym naczyniu żółtka utrzeć z cukrem i cukrem waniliowym na puszystą masę. Połączyć z twarogiem.  Białka ubić na sztywną pianę. Do masy  dodawać przesianą mąkę wraz z proszkiem do pieczenia na przemian z pianą i delikatnie mieszać. Piec  na niezbyt gorącym  oleju na złoty kolor. Podawać z owocami oraz konfiturą lub dżemem.

SMACZNEGO !

Pięknie dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze :)))))))))))

Serdecznie pozdrawiam :))))))))))



17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie placuszki! moja ferajna zresztą też:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wyglądają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie to wygląda :)) A u mnie dziś były naleśniki z serem :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ apetyczny post, niemal czuję delikatną woń placuszków i konfitury. Miłego i apetycznego wieczora,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  5. O jest!!! Przepyszny post!!! Uwielbiam Twoje przepisy, smakowite przepisy!!! Pozdrawiam serdecznie i wesołych i kolorowych snów życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Hallo Halinka
    te placki wygladaja super
    juz je kiedys jadlam, ale nie umialam je zrobic
    dziekuje za przepis
    spokojnej nocy
    Gruß Katrin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać że twaróg trzeba połączyć z masą jajeczną ale już poprawiłam:)

      Usuń
  7. No proszę i skąd TY się domyśliłaś, że mam ochotę na tego rodzaju placuszki:)))))Takich nie robiłam.Więc muszę spróbować:)))
    Dzięki za przepis i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten przepis mi się podoba, Pracy nie za wiele a efekt wygląda bardzo apetycznie. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają wybornie... aż ślinka cieknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wszystkim smakowały moje placuszki :)))))))

      Usuń
  10. Hmmm, wygląda bardzo dobrze! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. och och och to na sto procent wypróbuje jakie apetyczne az ślinka cieknie pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku, ale sobie wybrałam smakowity post.
    Placuszki prima. Muszą być przepyszne. A niżej widzę post o gołąbkach.
    To danie robiłam z 5 lat temu.
    Zaraz je będę podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!!