Obserwatorzy

piątek, 24 lutego 2012

Placki ziemniaczane z kapustą kiszoną i jałowcem


Placki ziemniaczane z kapustą kiszoną i jałowcem


Przepis :

1 kg ziemniaków
 ok. 30 dkg kapusty kiszonej
2  jajka
1 średnia cebula
1 łyżka mąki
sól i pieprz 
olej do smażenia

Oprócz tego jogurt naturalny i owoce jałowca.

Kapustę odcisnąć i posiekać. Ziemniaki obrać, umyć i zetrzeć na tarce wraz z cebulą( zlać nadmiar powstałej wody). Masę ziemniaczaną połączyć z kapustą dodając jajka, mąkę oraz sól, pieprz do smaku. Placki smażyć na gorącym oleju na złoty kolor.

Jogurt wymieszać z niewielką ilością pieprzu. 
Placki polać jogurtem i lekko posypać zmiażdżonym jałowcem.


Smacznego !

Dziękuję za sympatyczne komentarze:)))

Miłego weekendu !

14 komentarzy:

  1. No, no placuszki wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to mnie zaskoczyłaś :) Placki z kapustą - jeszcze nie jadłam a uwielbiam placki ziemniaczane. Często robię z kiełbaską i pietruszką. Będę musiała spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jestem ciekawa jak smakują te placuszki.
    Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kisses from Brazil,
    jud-artes.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ...
    Pogodnego I Radosnego Dnia ...
    Uroczego Wieczoru ...
    Spokojnej Nocy Z Kolorowymi Snami ...
    Miłego Sobotnio - Niedzielnego Wypoczynku ...

    tylko życzyć smacznego mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,bardzo dziękuję za miły wpis na moim blogu i gratulacje. Staram się jak mogę toż " tylko ' facetem jestem ;-). Czasem wierzę aż za bardzo o ile wogóle tak można. Przepis na placki wydaje się być prosty i genialny aż mi ślinka cieknie i chyba jutro go wypróbuje. Twój lawendowy rower wygląda jakby właśnie zaparkował po długiej niebiańskiej podróży, CUDNY. Miłego wieczora życzę i z przyjemnością dołączam do obserwatorów. Pozdrawiam ,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że już tak późno i nie mam tyle ziemniaków - ale smaka narobiłaś mniammm :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjadło by się :D mniam :))

    Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. Receita maravilhosa.
    Uma belíssima semana!
    Beijinhos.

    ¸.•°`♥✿⊱╮
    ღ°ºBrasil♫º

    OdpowiedzUsuń
  10. Noo, to coś dla mnie. Kocham placki ziemniaczane. Gdyby nie to, że późna pora to już bym maszerowała do kuchni wypróbować Twój przepis. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudnie wygląda ten rower z lawendą na zdjęciu głównym! A placki też smacznie się prezentują :o) Z przyjemnością skorzystam z przepisu. Tymczasem pozdrawiam i dziękuje za odwiedzinki u mnie :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Halusiu coś niebywałego...jeszcze z kapustą w środku placków nie jadłam. Bardzo lubię ziemniaczane i na słodko i na ostro, więc muszę teraz spróbować według Twego przepisu...wyglądają bardzo apetycznie, dzięki!!!!Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. O plackach ziemniaczanych z kapustą jeszcze nie słyszałam. Wyglądają pysznie! Zapisuję przepis do wypróbowania.
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!!