Obserwatorzy

wtorek, 7 lutego 2012

Chrust czyli faworki



FAWORKI



Przepis:

30 dkg przesianej mąki 
ok. 5 łyżek śmietany
5 żółtek 
szczypta soli
łyżka spirytusu lub rumu
olej
cukier puder


Zagnieść ciasto. Ma być trochę luźniejsze niż na makaron, jeśli będzie zbyt twarde dodać jeszcze trochę śmietany lub mleka, wybić go wałkiem.  Ciasto rozwałkować i kroić na paski 3 x 8 cm. Naciąć środek paska i przełożyć jeden koniec przez otwór. Smażyć w gorącym oleju na złocisty kolor. Osączyć i oprószyć cukrem pudrem.


Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Kiedyś robiłam. Może się skuszę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super su ti kroštule, ja ih obožavam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hola Halina si que es muy tentador tendré que probar ☺, gracias por tu comentario tan bonito besos Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ale mi smaczku narobiłaś. Dawno ich nie jadłam ale w ten weekend chyba zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam!!!! :)Zjadło by się!!!
    - Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam chrust :)ale mi narobiłaś smaka. Zasłaniam monitor, bo moja córka już nie śpi i zaraz będzie chciała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mi przypomniałaś że zaraz trzeba sie za niego brać:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. Pozdrawiam i zapraszam ponownie!!!